Måndag 21 maj 2012

Kontakta Trollhättans Stad

Om du vill kontakta Trollhättans Stad kan du göra det på olika sätt.

Telefon

Du kan ringa till Trollhättans Stad.

Telefon Ring 0520 - 49 50 00.

Då kommer du till växeln.
Personalen i växeln ser till att du får prata med rätt person.


E-post

Du kan skicka e-post till Trollhättans Stad.

E-post trollhattans.stad@trollhattan.se 


Skicka brev 

Du kan skicka brev till Trollhättans Stad.

Brev  Adressen är:

Trollhättans Stad

461 83 Trollhättan


 

Besök stadshuset

Klicka på länken och läs när stadshuset har öppet. Du kan också se bild på stadshuset.  

 


Kontakta oss

Trollhättans Stad

Telefon Tel: 0520-49 50 00

Hitta till stadshuset

Kontakta Trollhättans Stad